یزدفردا":درمراسمي با حضورمعاون مهندسي شركت گازاستان،معاون فرماندارتفت ،مسئولين اجرايي وجمعي از اهالي روستاها عمليات گازرساني به روستاهاي شهرستان تفت اغاز شد.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:معاون مهندسي شركت گاز استان در مراسم آغاز اين عمليات گفت:پروزه گازرساني به روستاهاي علي آباد،سعيدآباد،مزرعه ملا وروستاهاي تابعه كه 27 روستا را شامل مي شود قسمتي از مصوبات سفر رياست جمهوري به استان با عنوان گازرساني به 141 روستا مي باشد.

عزيزالله مولودي اعتبار اين پروزه را 30 ميليارد و 600 ميليون ريال ذكر كرد و گفت:در اين طرح 3 ايستگاه تحت فشارو550 علمك نصب مي شود و قابليت پذيرش 730 مشترك را دارد.

وي با بان اينكه اين تعداد مشترك قابل افزايش مي باشد از آغازاجراي عمليات گازرساني به روستاي نصرآباد و 13 روستاي تابعه آن در سالجاري خبر داد.

معاون مهندسي شركت گاز استان يزد همچنين از بهره مند شدن 4 روستاي محدوده شهر تفت زين آباد،خليل آباد،چم و مباركه تا اواسط پاييز امسال از نعمت گاز شهري خبر داد و گفت:اين روستاها تا اواسط پاييز طعم خوش گازرساني را خواهند چشيد.ك/2

معاون فرماندار تفت نيز در اين مراسم ضمن تشکر از مسئولان اجراي اين عمليات و ابراز خرسندي از آغاز گازرساني به روستاهاي شهرستان گفت:گازرساني به روستاهاي شهرستان يکي از آرزوهاي ديرينه مردم بوده است.

ناصردهقان با بيان اينکه مناطق روستايي شهرستان تفت از مناطق سردسيري و ييلاقي شهرستان مي باشد بر تسريع در اجراي اين عمليات و بهره مندشدن هرچه سريعتر روستاها از نعمت گاز تاکيد کرد.





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا